Skip to content

Shoarma

februari 4, 2012

Eten, meiden! Onze twee dochters snellen naar de keukentafel.
Wat eten we, pap?
Shoarma, dames.
Wat? Dat ga ik dus echt niet eten!

Ik snap er niks van. Wat is er aan de hand? Zijn onze dochters ineens vegetariërs geworden?
Doe niet zo flauw! Eerst proeven voordat je besluit dat je het niet lust, begin ik te mopperen…

Nee! Ik eet het echt niet! zegt de oudste.
Waarom niet? Vraag ik.
Dat zijn van die schattige kleine hondjes! is het wonderlijke antwoord…

Dit is shoarma, meiden! Geen Chihuahua! Dit is varkensvlees! Wat denk je nou?
Okee! Klinkt het opgelucht.
Papa de vermeende huisdierslachter haalt opgelucht adem en de dames vallen als vanouds aan…

From → Uncategorized

Geef een reactie

Geef een reactie

